Вітаємо на сайті Радіо Максимум!

На вказану електронну адресу було надіслано повідомлення для підтвердження реєстрації

Форма для відновлення паролю

Вітаємо, Ваші дані успішно оновлено!

Канал 112 відхрещується від Захарченка

  • 12:16 , 04 квітня
  • 637

Канал 112 зобов’язав сайт «Еспресо» спростувати інформацію про приналежність його до оточення Януковича.

Солом’янський райсуд Києва задовольнив позов Телерадіокомпанії «112-ТВ» до колишнього головного редактора сайту espreso.tv Тараса Клочка.

Телеканал «112 Україна» стверджує, що його власником є Андрій Подщипков і канал не пов’язаний із одіозним Захарченком.

Приводом для судової тяганини між медіа став матеріал польської журналістки Еспресо.TV Б’янки Залевської. У тексті йшлося, що «таким чином Нацрада відреагувала на скаргу Каналу 112, який небезпідставно пов’язують з міністром внутрішніх справ часів Януковича Віталієм Захарченком, який зараз у міжнародному розшуку». Саме цю цитату сайт телеканалу «Еспресо» зобов’язали спростувати.

Втім, редакція сайту «Еспресо» поки не поспішає спростовувати своє повідомлення.

Юрист телеканалу Оксана Єфимчук повідомила, що досі не отримала текст судового рішення. А тому спростовувати повідомлення про можливу приналежність Каналу 112 одіозному Захарченку поки не будуть.

Як тільки «Еспресо» отримає документ, буде подана апеляція. Адже, за словами юриста, у статті були використані оціночні судження, а вони, за законом, не підлягають спростуванню.

коментарі

рекомендуємо

Новини

Загрузка...
Радіо Максимум Новини