Вітаємо на сайті Радіо Максимум!

На вказану електронну адресу було надіслано повідомлення для підтвердження реєстрації

Форма для відновлення паролю
Вітаємо, Ваші дані успішно оновлено!

У Facebook винайшли нову одиницю часу

  • 223

Нова одиниця часу становить трохи більше однієї мільйонної секунди і потрібна, щоб краще синхронізувати кадри відео або аудіосемпли.

Проект Facebook Open Source оголосив про введення нової одиниці обчислення часу в C ++ під назвою flick. Сучасний словник переводить це слово як "клацання" або "швидкий рух", але, як пояснюється в описі нововведення на GitHub, поняття еквівалентно зміні кадру (frame-tick).

І ще: Як Facebook визначатиме надійність джерел новин

Одне клацання становить рівно 1/705 600 000 секунд, або приблизно 1,41723356 наносекунди. В процесі роботи над синхронізацією кадрів відео за допомогою C ++ розробники зазвичай використовують десяткові частки секунди для синхронізації кадрів, проте це призводить до того, що не для всіх частот відображення відео і аудіо виходять синхронізовані однаково.

Наприклад, у відео є свої популярні частоти зміни кадрів (24, 25, 30, 48, 50, 60, 90, 100, 120 кадрів в секунду або герц), а у аудіо – свої (8, 16, 22,05, 24, 32, 44,1, 48, 88, 96 і 192 кілогерц). У випадку з клацанням тимчасові проміжки між усіма цими частотами можна обчислювати за допомогою цілих чисел, а не десяткових дробів, і синхронізувати однаково. Наприклад, 1/24 секунди в цьому випадку становитиме 29 400 000 клацань, а 1/192 000 – 3675.

"При роботі над створенням візуальних ефектів для кіно, ТБ та інших медіа зазвичай проводяться симуляції або інші процеси з використанням часових відрізків, при яких один кадр розбивається на фіксоване, ціле число поділок. Через низку причин зручно мати можливість обчислювати ці ділення так, щоб в сумі вони давали точно один кадр і односекундний інтервал. Оскільки для тимчасових симуляцій ніколи не можна використовувати десяткові дроби (інакше їхня точність падає з часом), інструменти std :: chrono в C ++ підходять ідеально", – йдеться в проекті Facebook Open Source

Слово для позначення одиниці ввів ще в 2016 році колишній співробітник Oculus Story Studio Крістофер Хорват. За його словами, саме придумування одиниці і робота над нею зайняли у нього кілька тижнів, але процес проходження ініціативи через Facebook Open Source зажадав більше року.

Читайте також: Цукерберг втратив мільярди через зміни в Facebook

Джерело: github.com


пропозиції партнерів
Новини