Вітаємо на сайті Радіо Максимум!

На вказану електронну адресу було надіслано повідомлення для підтвердження реєстрації

Форма для відновлення паролю
Вітаємо, Ваші дані успішно оновлено!

Німецький журналіст "під прикриттям" показав роботу Russia Today зсередини

  • 296

Фінансований російською владою телеканал Russia Today – це місце, де "правда розмивається", а президент Росії Володимир Путін – "завжди хороший".

Про це розповів журналіст Мартін Шлакі, який "під прикриттям" три тижні пропрацював в німецькому офісі каналу й показав висновки експерименту в блозі.

За словами журналіста, йому забороняли писати, що Крим був анексований, а на сході України діє російська армія.

Деякі матеріали подавалися редакторами як "доручення з Москви". У цілому, матеріали RT вводять в оману і мають на меті маніпуляції, каже Шлакі.

Саме так діє пропаганда, – наголосив він.

Раніше у Великобританії заблокували всі рахунки російського телеканалу Russia Today.

Читайте також: У Лондоні прокоментували закриття рахунків RT


пропозиції партнерів
коментарі
рекомендуємо
Загрузка...
Новини