На вказану електронну адресу було надіслано повідомлення для підтвердження реєстрації
Названо ще одну корисну властивість середземноморської дієти
- 191
Дотримання середземноморської дієти може допомогти запобігти виникненню недоумства, вважають британські вчені з Університету Едіт Коуен.
Згідно з отриманими даними, люди, які їдять багато овочів, риби й оливкової олії, мають на 15% менше бета-амілоїдного білка в мозку, який утворює бляшки, пов'язані з хворобою Альцгеймера.
І ще: Без шкоди здоров'ю: ці продукти знижують апетит
За словами дослідників, трирічне дотримання середземноморської дієти ефективно підтримує активність мозку та може відтермінувати початок хвороби Альцгеймера на 3,5 року.
Вважається, що спосіб життя грає величезну роль у розвитку хвороби Альцгеймера, при цьому медикаменти часто виявляються безуспішними, якщо їх приймати, коли мозок вже пошкоджений.
Попередні дослідження показують, що протизапальні властивості основних продуктів із Середземномор'я, таких як жирна риба, фрукти, овочі й оливкова олія, можуть запобігти деменції, захищаючи кровоносні судини в мозку від пошкодження.
Під час випробувань експерти протягом 12 років відстежували 1100 осіб. Було встановлено, що учасники, які дотримувалися середземноморського плану харчування, мали значно менше бета-амілоїдного білка в мозку, ніж ті, хто не дотримувався середземноморську дієту. В результаті це дозволило затримати початок деменції приблизно на 3,5 року.
Читайте також: Смачно і корисно: 5 суперпродуктів травня, які треба їсти щодня
Цей матеріал має винятково інформаційний характер і не містить жодних порад, діагнозів чи висновків, що стосуються вашого здоров'я. Якщо вам потрібні встановлення діагнозу, консультація медика або лікування, зверніться до фахівця.
-
16:01Гроші посиплються звідусіль: ці 4 знаки Зодіаку можуть розбагатіти до кінця серпня
-
15:11Як штучний інтелект уже змінює звичні професії – і чому це стосується кожного
-
14:13Який знак зодіаку, за повір'ями, має одразу чотирьох янголів-охоронців
-
13:10У серпні на нас очікують сильні магнітні бурі: коли слід бути максимально обережними
-
12:14Плями від шоколаду зникнуть без сліду: прості способи врятувати улюблений одяг
-
Українські патріотичні пісні: плейлист, який підіймає дух
-
11:13Який кавун справді найсолодший: прості секрети, які допоможуть не помилитися
-
10:15Як охолодити квартиру без кондиціонера: прості хитрощі з вентилятором, які врятують вас
-
05:30П'ятниця здивує навіть скептиків: хто отримає несподівану пропозицію
- 13 серпня
-
21:23Яке свято відзначають 14 серпня: традиції, заборони і прикмети на цей день
-
18:20Меріл Стріп організувала аукціон костюмів із фільму "Диявол носить Prada 2"
-
17:15"Одіссея" Крістофера Нолана зібрала понад 1 мільярд доларів у прокаті
-
16:24Оля Полякова розповіла, скільки платить за квартиру в Лондоні та на чому економить
-
15:17Чому помідори не варто зберігати в холодильнику – помилка, яка псує їхній смак
-
З Днем народження: топ 75 привітань у картинках, віршах, прозі та смс українською
-
14:13Як очистити праску від нагару за кілька хвилин – три прості засоби, які є в кожному домі
-
13:155 речей, які водії найчастіше не перевіряють перед далекою дорогою: і дарма
-
12:14Парфуми, які ніколи не виходять із моди: 3 легендарні аромати, що залишаються актуальними
-
11:11Як посмажити картоплю з ідеальною хрусткою скоринкою: три прості хитрощі, які працюють
-
10:18Шкіра сохне навіть у спеку: 7 несподіваних причин, через які вона втрачає вологу влітку
-
05:30Новий цикл уже почався: кому четвер подарує шанс на кар'єрний прорив
- 12 серпня
-
22:00Персеїди у серпні: що чекає на кожен знак Зодіаку під час зорепаду
-
21:23Яке свято відзначають 13 серпня: традиції, заборони і прикмети на цей день
-
21:20Чому красива їжа здається нам смачнішою ще до першого укусу
-
20:50Зорепад Персеїди 2026: коли та де в України дивитися на цікаве літнє явище
-
13:10У серпні на нас очікують сильні магнітні бурі: коли слід бути максимально обережними
-
10:15Як охолодити квартиру без кондиціонера: прості хитрощі з вентилятором, які врятують вас
-
05:30П'ятниця здивує навіть скептиків: хто отримає несподівану пропозицію
- 13 серпня
-
21:23Яке свято відзначають 14 серпня: традиції, заборони і прикмети на цей день
-
16:24Оля Полякова розповіла, скільки платить за квартиру в Лондоні та на чому економить
-
13:155 речей, які водії найчастіше не перевіряють перед далекою дорогою: і дарма
-
10:18Шкіра сохне навіть у спеку: 7 несподіваних причин, через які вона втрачає вологу влітку
-
05:30Новий цикл уже почався: кому четвер подарує шанс на кар'єрний прорив
- 12 серпня
-
21:23Яке свято відзначають 13 серпня: традиції, заборони і прикмети на цей день
-
20:50Зорепад Персеїди 2026: коли та де в України дивитися на цікаве літнє явище
-
17:15ТОП-8 фільмів про молодь: що подивитись з друзями у День молоді 2026
-
13:15Чи безпечно користуватися громадським Wi-Fi – і які дані краще не відкривати
-
10:10Проблем не напасешся: поради, які допоможуть уникнути перегріву двигуна у спеку
-
05:30Затемнення змінить усе: чотири знаки опиняться в центрі важливих подій
- 11 серпня
-
21:22Яке свято відзначають 12 серпня: традиції, заборони і прикмети на цей день
-
13:155 помилок під час прання, які псують одяг і збільшують ваші рахунки
-
10:10П'ять літніх помилок водіїв, які непомітно "вбивають" автомобіль
-
05:30Зірки попереджають: 11 серпня чотири знаки можуть зробити помилку, про яку пошкодують
- 10 серпня
-
21:22Яке свято відзначають 11 серпня: традиції, заборони і прикмети на цей день
-
17:19Жодної липкої краплі на столі: простий кухонний трюк допоможе розрізати кавун
-
13:54Можна долучитися в іншій ролі, – Суспільне відповіло Поляковій щодо правил Нацвідбору
-
13:15Ці прості речі зроблять автобусний тур набагато комфортнішим
-
10:10Надя Дорофєєва випустила пісню "747" і кліп із рекордною кількістю образів
-
05:30Перед затемненням доля зробить попередження: що чекає на кожен знак Зодіаку
- 09 серпня
-
21:23Яке свято відзначають 10 серпня: традиції, заборони і прикмети на цей день