На вказану електронну адресу було надіслано повідомлення для підтвердження реєстрації
Яку каву найкраще пити на сніданок: вчені назвали спосіб приготування
- 132
Для багатьох людей ранок починається з чашки ароматної кави. Проте, як з’ясували вчені, користь цього напою значною мірою залежить не від сорту зерен, а від способу його приготування. Дослідження показало, який варіант кави може бути безпечнішим для серця та навіть знизити ризик передчасної смерті.
Кава вже багато років залишається одним із найпопулярніших напоїв у світі. Навколо неї точаться суперечки: одні вважають її незамінним джерелом енергії, інші побоюються негативного впливу на здоров’я. Нове дослідження шведських науковців допомогло краще зрозуміти, який спосіб приготування кави є найбільш корисним і чому саме він заслуговує на увагу. Про це пише Радіо МАКСИМУМ з посиланням на ТОнеТО.
Це цікаво: Підніме настрій без кави та солодкого: 6 захоплень, які природно збільшують дофамін
Дослідники проаналізували взаємозв’язок між різними способами приготування кави та ризиком розвитку серцево-судинних захворювань. За результатами роботи вони дійшли висновку, що найбільш корисною для організму є фільтрована кава.
Фахівці пояснюють, що саме такий спосіб приготування дозволяє затримати значну частину речовин, які можуть негативно впливати на рівень холестерину в крові. Через це фільтрована кава містить набагато менше сполук, здатних підвищувати ризик проблем із серцем.
Автор дослідження, професор Дар С. Телле з Університету Гетеборга, зазначив, що отримані результати свідчать про чіткий зв’язок між методом приготування кави, здоров’ям серцево-судинної системи та довголіттям.
Вчені встановили, що нефільтрована кава містить приблизно у 30 разів більше речовин, які впливають на рівень “поганого” холестерину, ніж напій, приготований через паперовий фільтр. Саме ці компоненти можуть сприяти підвищенню ризику розвитку серцевих захворювань при регулярному вживанні.
Водночас дослідники наголошують, що сама по собі кава не є шкідливою звичкою. Навпаки, люди, які регулярно пили фільтровану каву, демонстрували кращі показники здоров’я. Зокрема, вживання такого напою було пов’язане зі зниженням ризику смерті від будь-яких причин на 15%.
Окремо було проаналізовано ризик смертності від серцево-судинних захворювань. У чоловіків, які надавали перевагу фільтрованій каві, він був нижчим приблизно на 12%, а у жінок – майже на 20% порівняно з людьми, які взагалі не пили каву.
Цікаво, що навіть нефільтрована кава в більшості випадків виявилася кращим вибором, ніж повна відмова від цього напою. Винятком стали чоловіки віком від 60 років, у яких регулярне вживання нефільтрованої кави було пов’язане з підвищеним ризиком смертності від серцево-судинних захворювань.
Науковці зазначають, що найпростішим способом зробити ранкову чашку кави безпечнішою є використання паперового фільтра або кавоварки з фільтраційною системою. Такий метод допомагає зменшити кількість небажаних речовин, не впливаючи на смак та аромат напою.
Також дізнайтеся, який ранковий напій допоможе прокинутися без стресу для організму.
-
12:18Як швидко прибрати шерсть домашніх тварин без пилососа
-
11:15Серпень переверне їхнє особисте життя: ці 4 знаки Зодіаку зустрінуть справжнє кохання
-
10:10Надя Дорофєєва випустила пісню "747" і кліп із рекордною кількістю образів
-
05:30Перед затемненням доля зробить попередження: що чекає на кожен знак Зодіаку
- 09 серпня
-
21:23Яке свято відзначають 10 серпня: традиції, заборони і прикмети на цей день
-
Українські патріотичні пісні: плейлист, який підіймає дух
-
20:00Навала мух: що приваблює комах улітку та як швидко їх позбутися
-
19:00Роутер стоїть не там: де в будинку не можна ставити Wi-Fi, щоб не втрачати сигнал
-
18:20Яєчня буде ніжною та смачною: 5 помилок, які можуть зіпсувати звичайний сніданок
-
17:35Спагетті з фрикадельками за один підхід: простий рецепт для швидкої вечері
-
17:15Класні та кумедні фільми до Дня працівників ветеринарної медицини, які варто подивитись
-
15:105 аксесуарів, які миттєво освіжать літній гардероб – без дорогого шопінгу
-
14:18Літня піца без тіста: простий рецепт із кабачків, який варто приготувати вже сьогодні
-
13:05Забудьте про город у ці дні: посівний календар на серпень, щоб був багатий урожай
-
З Днем народження: топ 75 привітань у картинках, віршах, прозі та смс українською
-
12:15Чотириденний робочий тиждень – чи справді менше роботи означає вищу продуктивність
-
11:12Лід у морозилці – не вирок: чи варто викидати продукти, якщо на них з'явилися кристали
-
10:10Чому люди після 30 років змінюють професію – психологи назвали головні причини
-
09:05З Днем працівників ветеринарної медицини: красиві привітання у картинках і віршах
-
08:50День будівельника в Україні: красиві й оригінальні привітання зі святом
-
08:35Щирі привітання з Днем будівельника: обирайте та надсилайте
-
05:30Зірки готують емоційний поворот: кому неділя принесе кохання та визнання
- 08 серпня
-
23:00Три прості правила, які допоможуть прокидатися бадьорими: справа не лише у кількості сну
-
22:10Ніжні курячі котлети з сиром: простий рецепт соковитої вечері
-
21:40Чи можна пити воду, яка простояла всю ніч: що відбувається зі склянкою на тумбочці
-
10:10Надя Дорофєєва випустила пісню "747" і кліп із рекордною кількістю образів
-
05:30Перед затемненням доля зробить попередження: що чекає на кожен знак Зодіаку
- 09 серпня
-
21:23Яке свято відзначають 10 серпня: традиції, заборони і прикмети на цей день
-
17:15Класні та кумедні фільми до Дня працівників ветеринарної медицини, які варто подивитись
-
13:05Забудьте про город у ці дні: посівний календар на серпень, щоб був багатий урожай
-
10:10Чому люди після 30 років змінюють професію – психологи назвали головні причини
-
05:30Зірки готують емоційний поворот: кому неділя принесе кохання та визнання
- 08 серпня
-
21:21Яке свято відзначають 9 серпня: традиції, заборони і прикмети на цей день
-
19:20Як правильно охолоджувати машину після стоянки на сонці: прості правила для водіїв
-
13:16Ці українські прізвища видають бунтарське минуле роду: перевірте, чи є ваше у списку
-
10:17Чому в сучасних автомобілях майже перестали класти запасне колесо
-
05:30Субота принесе несподіваний поворот: 4 знаки Зодіаку отримають шанс усе змінити
- 07 серпня
-
21:23Яке свято відзначають 8 серпня: традиції, заборони і прикмети на цей день
-
16:10На тлі обговорень зовнішнього вигляду: Аріана Гранде візьме паузу після завершення туру
-
13:05Які пісні водії найчастіше вмикають у заторах і чому це працює
-
10:05Як охолодити спальню без кондиціонера: простий спосіб допоможе заснути навіть у спеку
-
05:30Зірки визначились з головними щасливчиками 7 серпня: перевірте, чи є ви серед них
- 06 серпня
-
21:22Яке свято відзначають 7 серпня: традиції, заборони і прикмети на цей день
-
13:005 помилок під час спеки, які можуть зіпсувати ваш будинок: що не варто робити влітку
-
09:00Тонкі брови знову в моді: як носити головний б’юті-тренд 90-х у 2026 році
-
05:30Сьогодні зірки готують сюрприз: один знак стане фаворитом, а що ж очікує на інших
- 05 серпня
-
21:23Яке свято відзначають 6 серпня: традиції, заборони і прикмети на цей день
-
13:00Як помити ягоди, щоб не потовкти їх: прості хитрощі, які точно знадобляться господиням
-
09:00Як захистити домашніх тварин від літньої спеки та теплового удару
-
05:305 серпня зірки попереджають – ці 3 знаки ризикують втратити все