В ігровій спільноті існує жартівливий термін Valve Time – ним позначається час до релізу якогось проекту у перерахунку на символічний "годинник Valve". Мем народився через те, що компанія Гейба Нюелла часто не дотримується обіцяних термінів.
Причина регулярних зволікань – горизонтальна структура управління, яку практикує Valve, дозволяючи своїм співробітникам самостійно організовувати робочий процес, ставити які завгодно дедлайни та фокусуватися на тих чи інших проектах на власний розсуд.
І ще: У мережу злили технічні характеристики Sony PlayStation 5
Гра буде готова тоді, коли вона буде готова, – так звучить неофіційне гасло компанії.
Джейн Ін, колишня співробітниця Campo Santo (розробники Firewatch), яка тепер працює в Valve, розповіла, як такий підхід компанії до виробництва відеоігор допомагає "ігроробам" поєднувати роботу й особисте життя.
"Знаю, що всі жартують з приводу Valve Time, але насправді дуже приємно ходити о 17:30 по практично порожньому офісу, усвідомлюючи, що зараз колеги перебувають зі своїми дітьми або просто живуть життям поза роботою", – розповіла вона.
"У кількох хлопців з Valve в найближчі місяці народяться діти. І дуже приємно бачити, як люди щиро вітають один одного з очікуванням первістка замість того, щоб у душі переживати про те, як відсутність колег на роботі позначиться на термінах проекту. Те, що це в розвинених країнах такий трудовий розпорядок повинен бути нормою для всіх – розмова окрема. А зараз я рада, що саме такий шлях вибрали хлопці з Valve", – зазначила Ін.
Свобода у виборі термінів і відсутність необхідності бути присутнім на робочому місці фіксовану кількість часу – ключовий момент у творчих професіях, оскільки натхнення не завжди можливо змусити прийти в ті моменти, коли перебуваєш на роботі. Мене тішить, що у мене завжди є час, щоб ретельно обдумати рішення складних завдань, – підкреслила вона.
Читайте також: Mortal Kombat 11: розробники показали перший геймплей гри