Вітаємо на сайті Радіо Максимум!

На вказану електронну адресу було надіслано повідомлення для підтвердження реєстрації

Форма для відновлення паролю
Вітаємо, Ваші дані успішно оновлено!

Складено реальний портрет геймера, і це не учень старших класів

  • 560

За останні роки ігрова індустрія, а разом з нею і гравці, істотно змінилися. З нішового хобі, яким захоплювалися здебільшого підлітки, і яке обслуговували кілька компаній, ігровий ринок перевищив $ 30 млрд у 2016 році.

У 2017 році фінал кіберспортивної "Ліги легенд" переглянули більше глядачів, ніж обидва чемпіонати США з футболу та бейсболу разом узяті.

І ще: Мобільна фотографія: як почати робити ідеальні кадри

У міру того як змінювалися самі ігри, змінювався імідж геймерів. Для того щоб дізнатися, як саме він змінився, за підтримки Dell було проведене широке онлайн-опитування, під час якого досліджувалися звички геймерів, їх відносини всередині ігрової спільноти і сама спільнота як така.
Опитування проводила незалежна компанія Researchscape з 9 грудня 2017 року по 30 січня 2018 року. У ній взяли участь 5763 гравців відеоігор у віці 14-87 з 11 країн (Австралія, Бразилія, Канада, Китай, Франція, Німеччина, Індія, Японія, Нова Зеландія, Великобританія і США). Обов'язковою умовою при відборі учасників було те, щоб вони грали у відеоігри не менше однієї години на тиждень.

Результати опитування підтвердили, що сьогоднішній геймер – це далеко не той стереотипний самотній підліток, який грає в підвалі будинку своїх батьків. Швидше, це буде доросла людина, у якої є діти, робота, він або вона відвідує спортзал і є цілком комунікабельною людиною.

Значна частина респондентів були у віці 20 (26%) або 30 років (22%); 12% – підлітки (14-17 років). Серед учасників опитування було 52% чоловіків і 47% жінок. Багато з них були одружені та жили з чоловіком (42%) або з партнером (15%), а у половини були діти (52%).

Вже минули ті часи, коли слово "геймер" могло звучати принизливо. За даними опитування, менше ніж 10% геймерів відчувають осуд з боку оточення, вважають себе надто інфантильними або бентежаться, зізнаючись у тому, що вони є геймерами (по 8-9%). Навпаки, вони вважають, що бути геймером – це весело (35%), "класно" (29%) або "відмінно" (26%). Серед опитаних гравців 27% залучили від трьох до чотирьох друзів або членів сім'ї до ігор, а 25% – п'ять або більше.

Чому геймери грають?

Тому що вони так відпочивають (60% респондентів), для того щоб згаяти час (51%), щоб зняти стрес (49%). Менше половини геймерів (40%) не переймаються рівнем своєї кваліфікації, проте мало хто ідентифікує себе як новачок. Менш як 6% вважають себе новачками, в той час як 14% вважають, що їх рівень вищий рівня новачка. 40% відзначили, що грають досить часто, 25% – грають дуже добре, а 8% – могли б конкурувати з професійними геймерами.

Складено реальний портрет геймера, і це не учень старших класів - фото 244396
Складено реальний портрет геймера, і це не учень старших класів / Medical News Today

Ігрова спільнота

Здебільшого, для гравців не мають особливого значення ні культура, ні етнічна приналежність суперників (лише для 8% мають значення), ні політичні погляди (7%), ні сексуальна орієнтація (6%). Найголовніше для них – рівень уміння іншого гравця (важливо для 40%). Тільки 14% геймерів відзначили, що їх хвилює стать суперників, з якими вони грають онлайн. Один з двох гравців (47%) має подругу, що грає у відеоігри. Майже у третини (29%) є сестра-геймер, а 21% сказали, що грає їхня дочка. Тільки 17% геймерів наголосили на необхідності залучати більше жінок у свою ігрову спільноту. Чверть опитаних підлітків вважають, що потрібно створювати більш сприятливе середовище для жінок-геймерів.

Геймери не зациклені на іграх

Всупереч застарілим стереотипам про відокремлений і одноманітний спосіб життя геймерів, багато учасників опитування говорили, що у них багато різноманітних інтересів. Коли вони не грають, то займаються музикою (63%), проводять час з сім'єю (59%) або з друзями (55%). Також вони багато подорожують (50%), читають і самі пишуть (46%).

Складено реальний портрет геймера, і це не учень старших класів - фото 244395
Складено реальний портрет геймера, і це не учень старших класів / Getwallpapers

Ігри дозволяють поліпшувати навички

Гра – це не просто проведення часу - вона допомагає відточувати корисні навички. Чотири з десяти респондентів вважають, що ігри допомогли їм розвинути стратегічне мислення (39%), поліпшити координацію рук і очей (37%) і прискорити реакцію (36%). Свої командні навички поліпшили 27%, лідерства – 18%. Це узгоджується з дослідженнями, проведеними Королівським технологічним інститутом в Мельбурні, Австралія, яке виявило, що підлітки-геймери отримували оцінки вище середніх на міжнародних іспитах з математики, читання та інших дисциплін.

Чим більш просунутими були геймери, тим з більшою ймовірністю вони згадували про те, що ігри допомагали їм розвиватися: 54% серед гравців-профі проти 30% новачків. Схожа ситуація і з технічними навичками: серед профі 42% є досвідченими технічними фахівцями й тільки 14% серед новачків.

Складено реальний портрет геймера, і це не учень старших класів - фото 244394
Складено реальний портрет геймера, і це не учень старших класів

Геймери готові до жертв заради гри

Геймери грають від шести до дев'яти годин на тиждень, серед них 25% грають 10-19 годин в тиждень, а 21% – грає 20 і більше годин на тиждень. Геймери могли відмовляти собі в сні (37%) і в харчуванні (18%) заради ігор. Проте, сьогоднішні геймери навряд чи відмовляться від своїх соціальних зобов'язань заради ігор: тільки 23% готові проміняти свята на комп'ютерні ігри, 21% – свята друзів, по 18% – день народження одного з членів сім'ї та важливе спортивне змагання. Від солодощів заради гри готові відмовитися 28%, від улюбленого телешоу і від соцмереж – по 23%. Як і очікувалося, до перерахованих жертв більш схильні молоді гравці (до 39 років).

Цікаво, що програш мало кого сильно лякає. Тільки для 23% респондентів програш у напруженому матчі – це гірше, ніж якщо в улюбленого гаджета розрядилася батарея. Для 20% – гірше, ніж пробки, і для 19% – гірше за холодний душ.

Віртуальна реальність

Ринок віртуальної реальності інтенсивно розвивається, і багато VR-гарнітур і VR-систем стають все більш доступними. Однак лише 30% респондентів заявили, що вони грають у віртуальній і/або доповненій реальності від 6 годин на тиждень. При цьому на питання про те, чого вони найбільше чекають від майбутнього ігор, майже чверть – назвали розробки в сфері VR (24%) і 20% – аркади.

Читайте також: Мобільна фотографія: як обрати ідеальний камерофон

Джерело: ITC.ua


пропозиції партнерів
Новини