На вказану електронну адресу було надіслано повідомлення для підтвердження реєстрації
Що відбудеться з організмом, якщо перестати їсти цукор
- 813
Цукор – продукт, від якого слід відмовитися в першу чергу, адже він може стати причиною багатьох проблем зі здоров'ям. Передовсім, мова йде про цукор у чистому вигляді.
Дієтологи зазначають, що в середньому на цукор припадають 200 калорій, які ми вживаємо щодня, а то й більше. Причому, не потрібно думати, що він є лише в солодощах, адже найпопулярніші соуси теж складаються з шаленої кількості цукру. А що ж відбудеться з організмом, якщо відмовитися від цукру?
Це цікаво! Вчені розповіли про секрет швидкого схуднення
Ваше серце заб'ється рівніше
Ці слова варто розуміти практично буквально, тому що саме цукор викликає підвищення ризиків смерті від серцево-судинних захворювань. Тобто без щоденного надлишку цукру рівень інсуліну в крові підвищиться та активує симпатичну нервову систему. Це, у свою чергу, викличе вирівнювання артеріального тиску та частоти серцевих скорочень. І вже через кілька тижнів у аналізах крові можна буде зауважити зниження холестерину на 10% та зменшення кількості тригліцеридів на 30;.
Ваша шкіра стане чистою
Одна з причин, яка викликає акне, це хронічне запалення. А цукор – справжнісінький тригер для запальних процесів. Щоденне підвищене споживання цукру лише на кілька ложок може викликати збільшення інтенсивності запалення на 87% вже за три тижні. Відповідно, якщо ви відмовитесь, до прикладу, від пляшечки улюбленої газованої води, можна буде заощадити на засобах для догляду за шкірою.
Ви попрощаєтесь з перспективою діабету
Вживання цукру сприяє накопиченню жирових відкладень навколо печінки. І це створює добре середовище для розвитку резистентності до інсуліну.
Ви будете більше усміхатися
Причому, це стосується не лише здоров'я ваших зубів, які, безумовно, страждають від надлишку цукру. Насправді мова йде про більш глибинні процеси. Звичайно ж, всі ми звикли думати, що цукор підвищує настрій і швидко заряджає енергією. Але річ у тім, що коли його дія закінчується, рівень енергії та настрій відразу ж падають нижче початкового рівня. Дослідження показало, що жінки, які дотримуються дієт з достатнім умістом цукрів, схильні відчувати більш сильне занепокоєння, ніж ті, які виключили цей продукт зі свого раціону.
Ви почнете висипатися
При цьому вам не потрібно буде спати більше. Просто піде відчуття сонливості, яке супроводжує кожен день тих, хто зловживає цукром. У кров надходить гормон кортизол, який зберігає вашу енергію. Таким чином, відмова від цукру додасть продуктивності вашій щоденній роботі.
Ви згадаєте все
Саме цукор винен у погіршенні пам'яті, як свідчать дослідження Каліфорнійського університету. До того ж, надмірне вживання цього продукту може впливати на вашу здатність до навчання. Якщо не регулювати щоденний обсяг споживання цукру – ваша успішність буде поступово погіршуватися.
Ви позбудетесь зайвих кілограмів
Відмовившись від цукру, ви отримаєте прекрасний побічний ефект – неминуче знизиться загальний обсяг спожитих калорій на добу. Проста математика свідчить про таке: на 200 калорій в день менше, і це допоможе скинути близько 4,5 кілограма за 5-6 місяців без надмірних старань.
Читайте також: Чому складно повністю відмовитися від куріння
Цей матеріал має винятково інформаційний характер і не містить жодних порад, діагнозів чи висновків, що стосуються вашого здоров'я. Якщо вам потрібні встановлення діагнозу, консультація медика або лікування, зверніться до фахівця.
-
20:20Відпочинок заради сну: чому sleep tourism стає новою розкішшю
-
19:00Чому ми раптом перестали хотіти складні б'юті-рутини: менше баночок, більше результату
-
18:40Чому окремі спальні можуть врятувати стосунки, а не зруйнувати їх
-
17:46Чи нормально не хотіти бачитися з партнером щодня: що про це говорить психологія
-
16:01Гроші посиплються звідусіль: ці 4 знаки Зодіаку можуть розбагатіти до кінця серпня
-
Українські патріотичні пісні: плейлист, який підіймає дух
-
15:11Як штучний інтелект уже змінює звичні професії – і чому це стосується кожного
-
14:13Який знак зодіаку, за повір'ями, має одразу чотирьох янголів-охоронців
-
13:10У серпні на нас очікують сильні магнітні бурі: коли слід бути максимально обережними
-
12:14Плями від шоколаду зникнуть без сліду: прості способи врятувати улюблений одяг
-
11:13Який кавун справді найсолодший: прості секрети, які допоможуть не помилитися
-
10:15Як охолодити квартиру без кондиціонера: прості хитрощі з вентилятором, які врятують вас
-
05:30П'ятниця здивує навіть скептиків: хто отримає несподівану пропозицію
- 13 серпня
-
21:23Яке свято відзначають 14 серпня: традиції, заборони і прикмети на цей день
-
З Днем народження: топ 75 привітань у картинках, віршах, прозі та смс українською
-
18:20Меріл Стріп організувала аукціон костюмів із фільму "Диявол носить Prada 2"
-
17:15"Одіссея" Крістофера Нолана зібрала понад 1 мільярд доларів у прокаті
-
16:24Оля Полякова розповіла, скільки платить за квартиру в Лондоні та на чому економить
-
15:17Чому помідори не варто зберігати в холодильнику – помилка, яка псує їхній смак
-
14:13Як очистити праску від нагару за кілька хвилин – три прості засоби, які є в кожному домі
-
13:155 речей, які водії найчастіше не перевіряють перед далекою дорогою: і дарма
-
12:14Парфуми, які ніколи не виходять із моди: 3 легендарні аромати, що залишаються актуальними
-
11:11Як посмажити картоплю з ідеальною хрусткою скоринкою: три прості хитрощі, які працюють
-
10:18Шкіра сохне навіть у спеку: 7 несподіваних причин, через які вона втрачає вологу влітку
-
05:30Новий цикл уже почався: кому четвер подарує шанс на кар'єрний прорив
-
13:10У серпні на нас очікують сильні магнітні бурі: коли слід бути максимально обережними
-
10:15Як охолодити квартиру без кондиціонера: прості хитрощі з вентилятором, які врятують вас
-
05:30П'ятниця здивує навіть скептиків: хто отримає несподівану пропозицію
- 13 серпня
-
21:23Яке свято відзначають 14 серпня: традиції, заборони і прикмети на цей день
-
16:24Оля Полякова розповіла, скільки платить за квартиру в Лондоні та на чому економить
-
13:155 речей, які водії найчастіше не перевіряють перед далекою дорогою: і дарма
-
10:18Шкіра сохне навіть у спеку: 7 несподіваних причин, через які вона втрачає вологу влітку
-
05:30Новий цикл уже почався: кому четвер подарує шанс на кар'єрний прорив
- 12 серпня
-
21:23Яке свято відзначають 13 серпня: традиції, заборони і прикмети на цей день
-
20:50Зорепад Персеїди 2026: коли та де в України дивитися на цікаве літнє явище
-
17:15ТОП-8 фільмів про молодь: що подивитись з друзями у День молоді 2026
-
13:15Чи безпечно користуватися громадським Wi-Fi – і які дані краще не відкривати
-
10:10Проблем не напасешся: поради, які допоможуть уникнути перегріву двигуна у спеку
-
05:30Затемнення змінить усе: чотири знаки опиняться в центрі важливих подій
- 11 серпня
-
21:22Яке свято відзначають 12 серпня: традиції, заборони і прикмети на цей день
-
13:155 помилок під час прання, які псують одяг і збільшують ваші рахунки
-
10:10П'ять літніх помилок водіїв, які непомітно "вбивають" автомобіль
-
05:30Зірки попереджають: 11 серпня чотири знаки можуть зробити помилку, про яку пошкодують
- 10 серпня
-
21:22Яке свято відзначають 11 серпня: традиції, заборони і прикмети на цей день
-
17:19Жодної липкої краплі на столі: простий кухонний трюк допоможе розрізати кавун
-
13:54Можна долучитися в іншій ролі, – Суспільне відповіло Поляковій щодо правил Нацвідбору
-
13:15Ці прості речі зроблять автобусний тур набагато комфортнішим
-
10:10Надя Дорофєєва випустила пісню "747" і кліп із рекордною кількістю образів
-
05:30Перед затемненням доля зробить попередження: що чекає на кожен знак Зодіаку
- 09 серпня
-
21:23Яке свято відзначають 10 серпня: традиції, заборони і прикмети на цей день