З нового корпоративного звіту Sony стало відомо, що внутрішні студії PlayStation використовуватимуть штучний інтелект і машинне навчання для прискорення циклу розробки відеоігор.
ШІ вже застосовували для Marvel’s Spider-Man 2. Про це повідомляє Insider Gaming
До слова: "Розумні" окуляри замінять смартфони до 2030 року, – Цукерберг
Компанія заявила, що "підтримує технології, які можуть допомогти творцям максимізувати цінність їхньої інтелектуальної власності ефективними і якісними способами, включаючи зондування і захоплення, а також 3D-обробку в реальному часі, штучний інтелект і машинне навчання", і що ці технології допоможуть донести її інтелектуальну власність "швидко і за низькою вартістю до ширшого кола шанувальників".
Зазначається, що PlayStation використовувала машинне навчання при створенні Marvel’s Spider-Man 2 для розпізнавання голосу на певних мовах. Цей процес дозволив компанії автоматично синхронізувати субтитри з репліками кожного персонажа, що "значно скоротило процес субтитрування".
Sony також повідомила, що будує свою студію об'ємного захоплення, яка генерує 3D-дані людей і локацій для відтворення високоякісних зображень.
У майбутньому ми плануємо використовувати високоякісні 3D-активи, в тому числі дані про рух, отримані в нашій студії, накопичені кожною з наших компаній у різних функціональних підрозділах групи, а також досліджувати потенційні зовнішні продажі, – заявили в Sony.
У компанії також розповіли, що продовжать спільні дослідження з Epic Games і зосередяться на Unreal Engine, розробленому як фізичний рушій для генерації ігрового CG.
Наприклад, ми повторно використали 3DCG-компоненти з музичного кліпу, знятого за допомогою віртуального продакшну, для створення гри, дія якої відбувається в тому ж світі, а також випустили короткометражний фільм, що підтверджує нашу концепцію, з використанням Unreal Engine, – повідомили в Sony.
І ще: Коли Радіодиктант національної єдності: відома дата, яку ви не можете пропустити