Вітаємо на сайті Радіо Максимум!

На вказану електронну адресу було надіслано повідомлення для підтвердження реєстрації

Форма для відновлення паролю
Вітаємо, Ваші дані успішно оновлено!

Борис Джонсон стане ведучим британського телеканалу

  • 105

Колишній прем'єр-міністр Великої Британії Борис Джонсон приєднався до правого телеканалу GB News Телеканал GB News заявляє, що пишається тим, що політик приєднується до їхньої "сім'ї".

Колишній прем'єр-міністр Великої Британії Борис Джонсон наступного року приєднається до консервативного каналу GB News, де він відіграватиме "ключову роль" у висвітленні майбутніх британських і американських виборів.

Читайте також У США обрали спікера Палати представників – що потрібно знати

59-річний Борис Джонсон пішов у відставку влітку 2022 року після низки скандалів, зокрема, проведення вечірок на Даунінг-стріт з порушенням антиковідних правил.

Він приєднався до кількох діячів Консервативної партії на каналі, яка позиціонує себе як прапороносець "свободи вираження поглядів".

Джонсон представить серію програм, які "викриють силу Великої Британії в усьому світі", оголосив канал у п'ятницю.

"GB News – це бунтарський канал з лояльною аудиторією, яка постійно зростає", – сказав Борис Джонсон, додавши, що він "у захваті" від ідеї доносити "свої відверті думки про світові справи".

Редакційний директор каналу Майкл Букер розповів про "величезну" гордість каналу за те, що Борис Джонсон, "найвпливовіший прем'єр-міністр нашого покоління" і "неймовірно талановитий журналіст", приєднується до "сім'ї" GB News.

Після своєї відставки з посади члена парламенту в червні після того, як розслідування дійшло висновку, що він збрехав парламенту у своїх поясненнях щодо "партгейту", Борис Джонсон повернувся до написання статей в ролі колумніста консервативної газети Daily Mail, на додаток до своєї прибуткової ораторської діяльності.

Перед тим, як присвятити себе політиці, працюючи мером Лондона та в кількох урядах, Борис Джонсон починав як журналіст-стажист у газеті The Times. Його швидко звільнили за фальсифікацію цитат.

У 1989 році він став брюссельським кореспондентом Daily Telegraph, де ретельно вивчав європейські інституції, а потім став політичним оглядачем у Лондоні для консервативного щоденного видання, а також журналу The Spectator.

Це цікаво Курйоз дня: італійка через суд домоглася виселення своїх двох 40-річних синів

З моменту свого запуску в червні 2021 року GB News не раз потрапляв у полеміку з боку британського медіарегулятора Ofcom за порушення свого обов'язку щодо неупередженості.

Джерело: Euronews


пропозиції партнерів
Новини