Вітаємо на сайті Радіо Максимум!

На вказану електронну адресу було надіслано повідомлення для підтвердження реєстрації

Форма для відновлення паролю
Вітаємо, Ваші дані успішно оновлено!

В «ЛНР» заблокували сайти «ВВС», «Радіо Свобода» і «РБК»

  • 384

Підставою заборони називається порушення вищезазначеними виданнями «законодавства Луганської народної республіки».

Керівництво так званої самопроголошеної «Луганської народної республіки» розпорядилося заблокувати на підконтрольній йому території 113 Інтернет-ресурсів, включаючи сайт ВВС, українські версії Forbes, РБК та «Радіо Свобода». Підставою заборони називається порушення вищезазначеними виданнями «законодавства Луганської народної республіки», а також необхідність «забезпечення національної безпеки».

Відповідний наказ «Мінінформа ЛНР» опублікований ще 18 грудня і був зареєстрований 30 грудня, як випливає з документа. Незважаючи на те, що він був виставлений в публічний доступ, наказ не потрапив у поле зору більшості ЗМІ. Всього в «чорний» список внесено 113 ресурсів, у тому числі 112.ua, українські версії Forbes, «Інтерфаксу», «KP.ua» і інші мережеві видання, які пишуть англійською, українською та російською мовами, пише donbass.ua.

Інформація на цих ресурсах нібито порушує «закон» «ЛНР» про ЗМІ та «Про захист дітей від інформації, що завдає шкоди їх здоров’ю та розвитку». Реєстри заборонених сайтів у «ДНР» і «ЛНР» з’явилися влітку 2015 року. Спочатку до стоп-списку «ЛНР» входили лише шість українських видань: «Українська правда», «Інформатор», «Гордон», «Подробности», «Укр.net» і «0642». 3 лютого про блокування написав сайт Роскомсвобода, який нагадав, що раніше в «ЛНР» вже були заборонені сім інтернет-ресурсів.

пропозиції партнерів
коментарі
рекомендуємо
Загрузка...
Новини
Радіо Максимум Новини