Наталя Татарчук призначена новим технічним директором у компанії Activision. У своїй новій ролі вона буде відповідати за розробку ігор для однієї з найуспішніших глобальних франшиз – Call of Duty.
Наталя Татарчук раніше працювала в компанії Unity, де протягом 7 років здобувала досвід. Про свій перехід до Activision вона повідомила в мережі X, як зазначено в Forbes.
Читайте також Підліток зі США став першою людиною, яка пройшла усі рівні гри "Тетріс"
Я дуже рада поділитися чудовою новиною – я переходжу на посаду технічного директора Activision! Для мене велика честь приєднатися до цієї команди, яка визначає нові тренди. Я рада бути частиною команди, що продовжує розширювати межі ігрової індустрії!
– написала Татарчук.
У кінці грудня вона оголосила про свій вихід з Unity після 7 років роботи, зазначивши, що отримала "рідкісну можливість", яка випадає нечасто. Вона також визнала, що це було важливе рішення через можливість сприяти творцям на платформі Unity.
Зазначимо, нещодавно Unity опинилася у масштабному скандалі через невдалу спробу змінити стратегію монетизації. Пізніше компанії довелося внести корективи у свої плани та провести оптимізацію, в результаті чого 1165 співробітників втратили роботу. 9 січня, стало відомо про ще одне значуще скорочення персоналу в Unity, що стосується 25% працівників компанії, або 1800 осіб.
Перед переходом до Activision, Наталя Татарчук обіймала посаду віцепрезидента Weta Tools в Unity, а також відповідала за розвиток графічних компонентів в Unity Editor та Engine. До 2019 року вона працювала у Bungie, очолюючи команди, що працювали над проєктами, такими як Destiny та Halo.
Це цікаво У відеогрі Marvel’s Spider-Man 2 створили цілий український район
На новій посаді CTO Наталя Татарчук замінить Майкла Венса, який тепер буде керувати інженерним підрозділом компанії. До її безпосередніх обов'язків входитиме нагляд за провідними проєктами Activision, зокрема Call of Duty.