Високобюджетних картин, які закидали тухлими помідорами у вигляді порожніх крісел у кінотеатрах, вистачає. Деякі з них не змогли окупитися за рахунок зборів в США, інші і зовсім виявилися збитковими.
Наближається екватор року, тому вже можна зробити проміжний огляд кінопрокату. Хітів, які зібрали величезну касу, поки було не так багато. Можна згадати хіба що "Логана", "Красуню і чудовисько", "Чудо-жінку" і сиквел "Вартових галактики".
Здавалося би, кожен фільм Гая Річі приречений на комерційний успіх. Однак чергове кіночитання легенди не добрало добрих 35 мільйонів доларів до свого бюджету: 140 мільйонів проти 175. При цьому в США фільм зібрав всього лише 38 мільйонів. Очевидно, причина в "потертості" першоджерела – попередній фільм про короля Артура теж провалився.
Продюсери картини Руперта Сандерса наплювали б на те, що "Привид в обладунках" виманив з гаманців американців тільки 40,5 мільйона (при бюджеті в 110), якби Скарлетт Йоханссон в образі кіборга підкорила азіатський ринок. На нього фільм і був розрахований. Але на Сході обурилися, що героїню японських коміксів грає європейська жінка, звинуватили творців в расизмі і в кінотеатри не пішли.
Вгативши 125 мільйонів на фантастичну комедію про юнака, який любить збирати з непотребу великі машини, студія Paramount Pictures сподівалася, що фільм стане одним з її хедлайнерів. Але прорахувалася не на жарт. Глядачі, прислухавшись до негативних відгуків критиків, сумарно заплатили за перегляд менше ніж 65 мільйонів.
Група дослідників, яку очолив Раян Рейнольдс, виявила життя на Марсі, але не виявила інтерес у американських кіноманів, зібравши в США лише половину свого 58-мільйонного бюджету. З іноземним прокатом справи йшли трохи краще, і стрічка все-таки принесла більші прибутки.
Пристрасті, що вирують у лікарнях для душевнохворих, – грунт, на якому працювали багато видатних режисерів. Але Гор Вербінські зумів виростити на ньому тільки бур'ян. Заплутаний до сумбурності фільм критики втоптали в бруд, а тріск від провалу в прокаті, напевно, до цих пір стоїть у вухах продюсерів. 26 мільйонів світових зборів при бюджеті в 40 мільйонів.
Мабуть, жодну з екранізацій комп'ютерних ігор не можна назвати вдалою. Винятком не став і фільм "Кредо вбивці", при тому, що знятий він за мотивами однієї з найпопулярніших ігрових франшиз Assassin's Creed. Картині зі 125-мільйонним бюджетом американський глядач заплатив в 2,5 рази менше.
Читайте також: Від "Роккі" до "Нестримних". 10 найкращих фільмів Сильвестра Сталлоне