Компанія NVIDIA розробила нову технологію під назвою "infinite resolution" ("безкінечна роздільна здатність"), яка дозволить кардинально змінити те, як працюють, виглядають і відчуваються комп'ютерні ігри.
В основі технології використовується векторна графіка – це не звичний для розробників набір точок і текстур, а математичні формули, що описують поведінку ліній. Завдяки цьому зображення можна масштабувати безкінечно. У документації компанії NVIDIA описується застосування векторної графіки для створення текстур в комп'ютерних іграх.
І ще: Huawei представила свій перший ноутбук на платформі AMD
Повідомляється, що замість створення й упаковування великого комплекту текстур, розробники ігор зможуть просто описувати текстуру, а не малювати її в графічних редакторах. Технологія "infinite resolution", у свою чергу, на основі цих описів буде генерувати текстуру "на льоту". Роздільну здатність текстури технологія може вибирати самостійно, що дозволить створювати дуже деталізовані декорації. Єдиним недоліком такого методу будуть підвищені апаратні вимоги.
Ще одним плюсом нової технології можна назвати захист від "старіння" ігор. Як приклад можна привести Diablo 2 – спрайт для неї створювалися за часів CRT-моніторів з роздільною здатністю 800х600. Якби гру робили за технологією "infinite resolution", то і на сучасних 8K-дисплеях вона виглядала б так само, як і 15 років тому на моніторах того часу.
При створенні ігор за традиційною технологією, дизайнери малюють одну текстуру максимальної якості, але в гру включаються і її копії різної чіткості (720p, 1080p, 1440p, 4K). З огляду на те, що текстурами покриті всі ігрові об'єкти, ігри займають все більше і більше місця на пристроях зберігання. А також це означає, що коли-небудь творці ігор досягнуть стелі – максимально можливої роздільної здатності.
Єдине, що викликає сумніви – це системні вимоги нової технології. І чи впорається з нею середньостатистичний ігровий комп'ютер.
Читайте також: У французьких школах можуть заборонити мобільні телефони