Британський і американський кінорежисер, продюсер і сценарист Альфред Хічкок – людина, творчість якої перш за все пов'язана з жанром "трилер" і з поняттям "саспенс".
Фільми Альфреда Хічкока до такої міри опановували увагою глядачів у різних країнах світу, що під час їх переглядів, за словами сучасників, араби переставали лузати насіння, італійці відмовлялися від сигарет, а французи не загравали з дамами. Найбільш культовому режисерові, маестро страху, як називають його в Америці, сьогодні виповнилося б 118 років.
За своє життя ця людина зняла 55 повнометражних кінофільмів. Багато з них стали класикою, а свого часу вважалися хорошим комерційним кіно, але сам режисер так і не отримав заслуженого "Оскара".
Цю картину Хічкока можна віднести до рангу психологічних фільмів; кіно, яке поставлене не на динаміці, не на спецефектах, а на інтелектуальних, психологічних міркуваннях, тим самим зачіпаючи аспекти психології в цілому. У сюжеті фільму автор порушує теорію самоствердження особистості, головним її складовим є герой картини, молода людина Брендон Шоу, одержимий ідеєю про надлюдину.
Неймовірні події починають відбуватися в житті зірки тенісу Гая Хейнса після несподіваної зустрічі в поїзді з чарівним незнайомцем Бруно. До цієї зустрічі молоді люди мали різні, але серйозні причини почувати себе нещасними. Рішення особистих проблем двох випадкових попутників складається з невеликого обміну послугами: "Я вб'ю для тебе, а ти вб'єш для мене".
Шантаж, виверти, підкуп, підстави, обман, зрада, вбивство нарешті – все це є в кінокартині. Один з найкращих фільмів Альфреда Хічкока. Начебто немає в картині ніякої дії, лише суцільні довгі діалоги головних героїв, зняті в одній кімнаті, а відірватися від екрану неможливо.
Ви б встояли перед спокусою підглянути за сусідами? Один фотограф не втримався, і йому довелося дорого заплатити за безневинну цікавість. Після аварії він цілими днями дивився у вікно з лікарняного крісла і одного разу зауважив, що з квартири навпроти без сліду щезла жінка. За непрямими ознаками чоловік запідозрив, що її вбили, але друзі йому не вірять, а гіпотези розбиваються в прах.
Запаморочливі події, що відбуваються з персонажами, приведуть глядача в замішання, потім в непідробний захват, і врешті-решт – у справжній жах. Воістину один з найкращих фільмів за всю історію кінематографа. Любителі саспенсу і нуара – не проходьте повз!
Черговий трилер Альфреда Хічкока, у якому режисер іронічно відтворює ситуації, в результаті яких постраждали ні в чому невинні люди. Одного разу з рекламним агентом Роджером Торнхіллом трапилася неймовірна історія...
Молода жінка Меріон Крейн викрадає 40 тисяч доларів, які їй довірив начальник, і втікає. Опинившись на пустельному шосе, вона вирішує провести ніч в придорожньому мотелі. Класика усіх сучасних хорроров і трилерів. "Психо" не старіє, а рік від року тільки терпить все більшу кількість посилань, звернень і переспівувань. А Хічкок був першим, їм і залишиться.
Беззаперечно талановита постановка від майстра трилерів. Весь фільм тримає глядача в заціпенінні, що виходить далеко не у кожного. Уміло нагнітається атмосфера і вибухова розв'язка, як стихійне лихо – потужна і невідворотна, а головне – незрозуміла.
Читайте також: ТОП-25 найкращих фільмів нашого століття