Уес Черрі – творець знаменитої "Косинки" – розповів про виникнення цієї гри та її місію.
У далекому 1988 році Уес був стажером корпорації Microsoft. Програма підготовки інтернів займала левову частину його часу, однак він зумів виділити кілька годин, щоб якось урізноманітнити своє навчання.
Я прийшов до ідеї створити "Косинку" для Windows через нудьгу. У той час взагалі було доволі мало ігор, тому ми повинні були це зробити, – пояснив він.
Коли ж ПК почали з'являтися у кожному другому домі, у компанії Microsoft офіційно заявили, що створили гру, щоб навчити людей легко володіти мишкою.
Однак насправді "Косинка" це був спосіб весело провести час, – відзначив Уес.
Він розповів, що перед появою Windows 3.0 в 1990 році на "Косинку" поскаржився не хто інший, як сам Білл Гейтс. Він був не в захваті від того, що в пасьянсі важко було виграти.
Зважаючи на популярність гри серед офісних працівників, спершу у ній була Boss Key – спеціальна кнопка, під час натиску на яку на екрані миттєво відкривався Word, Excel чи інші робочі програми. Проте через тиск Microsoft Черрі був змушений видалити таку функцію. До слова, він зізнався, що не отримав нічогісінько за свою роботу.
Якби я отримав нехай навіть цент за кожну копію, я був би дуже багатий. Але поки що на "Косинці" заробили лише 14 осіб, – зауважив він.
Сьогодні автор знаменитої гри працює не в ІТ-сфері, а виготовляє сидр.
Читайте також: На це можна дивитися вічно: як виграти в "Косинку" одним кліком